Kérdésed lenne?
☎ Tel.: +36 70/977-3191
Ingyenes szállítás 10.000 Ft felett!

covid_mega.jpgkiemelt_informaciok.jpg


 

Kedves Ügyfeleink! Sajnos az idei karácsony egy kicsit most mindenkinek másabb lesz! Ezért kérünk titeket, hogy gördülékenyen menjen a rendelések feldolgozása ne szalasszátok az idei ajándékozást az utolsó előtti napokra! A mostani járványhelyzett miatt logisztikai partnereink leterheltebbek. Mivel oldalunk egyedi ajándékokat készít melyek feldolgozása emberi erőforrást igényel, nem automatizált, így ezen időszakban az adminisztrációs feladatok extra terheket jelentenek számunkra, így korlátolt kapacitással tudunk a levelekre, telefonhívásokra, és a rendelések esetleges módosításaira koncentrálni. Kérjük minden kedves ügyfelünket, hogy rendelése véglegesítése elött, ellenőrizze le minden esetben, hogy megfelelő, szállítási, számlázási címet adott meg. Illetve hogy telefonos elérhetősége megfelelő legyen!

Felhívjuk ügyfeleink figyelmét, hogy ezen időszakban a többszörös rendelések összevonására nincs lehetőség. 

Hibásan szerkesztett, vagy általunk elkészíthetetlennek ítélt rendelések esetén tájékoztatást küldünk, ügyfeleink részére. Ezen esetekben javasolt a rendelés mielőbbi ismételt leadása, korrigálva azt a jelzett hibák alapján.

Minden ügyfelünk, és minden termék fontos számunkra melyet készítünk, ha hibát vétettünk kérlek jelezd felénk, és korrigáljuk számodra. A gyorsabb panaszkezelés érdekében javasoljuk a hibás termék újbóli megrendelését! Garancia igényedet automatikusan megvizsgáljuk, ha ismételt rendelésed esetén a megjegyzés mezőbe be írod korábbi rendelésed azonosítóját (korábbi rendelésed alkalmával sms-ben, illetve emailben is elküldtük részedre) + a megafoto garancia szót. 

PL.: 21345 - megafoto garancia.

erintesmentes_fizetes.jpg

Szeretnénk tájékoztatni, hogy a nagyszámú megrendelések és a logisztikai partnereink túlterheltsége miatt a szállítási határidők 3-4 nappal módosulhatnak az oldalunkon és a email visszaigazolásokon túl. Köszönjük megértésedet!

- Ha csomagoddal probléma akadt emailben fogunk megkeresni! (pl.: alacsony felbontás, hibás szerkesztés, készlethiány stb. )

Kérjük fokozottan figyeld emiatt email fiókodat, hogy rögtön tudj reagálni, ha a csomaggal esetleg probléma lenne.

- Ha a szerkesztett termék hibás / alacsony felbontású

Ha a szerkesztett termék(ek) hibás kérjük add le a rendelést újra, ez nagyban segíti a munkánkat, hiszen így garantáltan látjuk újra a terméket, tehát foglalkozunk vele! Kérjük jelezd a megjegyzés rovatban hogy az előző hibás terméket javítottad! Természetesen nem lesz a termék újból felszámolva sem egyéb más költség, pl szállítás stb. Csupán az előző rendelés korrekciója történik ebben az esetben. Miután a rendelést javítottuk az újból leadott rendelésed törlésre kerül!

- Ha rendelésed késik

Előfordulhat, hogy egy rendelés csúszik de biztosíthatunk róla hogy megfogod kapni, hogy a karácsonyfa alatt lehessen. A termék késésének több oka is lehet, általában termék vagy alapanyag hiány miatt fordul elő. Folyamatosan látjuk rendeléseink státuszát, és azt is hogy mely csomag van függőben és mióta. Ha az adott termék teljesen elfogyott, vagy megszűnt felvesszük veled a kapcsolatot és egyeztetjük a továbbiakat.

- Ha az adott termékkel probléma adódott - Megsérült, hibás, vagy egyéb tekintetben kifogásolható

A gyors ügyintézés érdekében kérjük írj levelet részünkre az  Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezd a Javascript használatát, hogy megtekinthesd.  email címre, melyben feltétlen tüntesd fel a rendelési számod, illetve problémás csomag esetén kérjük csatolj fényképet a kifogásolt termékről!

 
A bevásárlókosarad jelenleg üres.

Sütik használatával javítjuk weboldalunkat és az Ön használatának tapasztalatait. A webhely alapvető működéséhez használt sütik már be vannak állítva. Tudj meg többet a sütik használatáról és törlésükről Adatkezelési feltételek.

Elfogadom a sütik használatát.